10. NÄDALA BLOGIPOSTITUS


    10. nädala teemaks oli vaba tarkvara ning "häkkerid". Isiklikult ütlen, et see oli minu jaoks seni koige huvitavam teema. Blogis tuli arvustada Eric S. Raymond'i teost "How To Become A Hacker". Teos oli äärmiselt huvitav ning pakkus ka viiteid muudele huvitavatele materjarlidele.

    Arvustuse alustuseks tooksin välja positiivsed küljed, mis eriti silma hakkasid. Esiteks, meeldis mulle see, et dokumendi ülesehitus oli üpris lihtne ning väga kergesti igaühele arusaadav. Kohe alguses oli voimalik tutvuda sisukorraga ning aru saada, millest rärägitakse. Samuti oli jutt väga selgitav ja hariv. Näiteks meeldis mulle see, et seletati väga lihtsalt lahti, milliseid programmeerimiskeeli tuleks oppida, kui soovid "häkkeriks" saada ning oli lisatud algajasobralikke lehekülgi, kus näiteks Pythoni oppimist alustada.

    Teiseks, tooksin välja selle, et jutt oli väga hariv. Eelnevalt ei olnud ma väga sellisesse teemasse süvenenud, kuid nüüd tunnen suurt huvi selle kohta rohkem uurida. Samuti ei osanud ma piiri tommata "häkkeri" ja "kräkkeri" vahel, kuid nüüd saan sellest lihtsasti aru.

    Kolmas eriti silma jäänud positiivne külg oli dokumenti lopus leiduv KKK ehk korduma kippuvad küsimused. Kuigi nendele koigile vois tekstis lihtsalt vastuse leida, olid need siiski abiks ning aitasid ka mingil määral juttu kokku votta.

    Samuti oli lisatud mitu linki lisalugemiseks, mis tunduvad huvitavad ning proovin nendeni kindlasti jouda.

    Negatiivsetest pooltest ei oska ma isiklikult väga rääkida, mulle tundus dokument väga huvitav ja lihtsasti arusaadav. Teemadele, millest ta pikalt ei rääkinud, oli viidatud mingi muu lingiga ning jutt oli väga lihtsasti kokkuvoetud. Kui sind huvitab häkkimine ning soovid häkkeriks saada, siis ma usun, et see dokument on selleks väga hea algus ning aitab sul oma teekonda alustada.    

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist